Bel en bestel 06-5159 8476
 

Veel gestelde vragen (FAQ)

Hoe kan ik contact met jullie opnemen? Wij zijn te bereiken via de e-mail info@budgetentertainment.nl, mobiel 06-51598476 of via WhatsApp. Heeft u een vraag welke u snel beantwoord wil hebben stuur dan een WhatsApp bericht.


Hoe kan ik een reservering maken? Een reserveringsaanvraag kan gemaakt worden op onze website. U plaats de gewenste artikelen in ons winkelwagentje vult de gegevens in en verstuurt deze. Aan ons winkelwagentje zit geen betalingssysteem verbonden, u krijgt van ons een bevestiging of alles beschikbaar is of niet. Daarna kunt u de aanvraag definitief maken per mail. Na het voltooien ontvangt u een bevestiging van uw aanvraag. De huurperiode kan door u zelf gekozen worden. Wij hanteren een minimale huurtermijn van 1 dag.


Bezorgen jullie ook? Ja wij bezorgen gratis vanaf € 100,00 binnen een straal van 75km vanaf Zaltbommel, daarbuiten berekenen wij bezorgkosten. Informeer vrijblijvend naar deze kosten dit is afhankelijk van wat u wilt huren bij ons 1 item of meerdere items.


Wat gebeurt er bij slecht weer? In de meeste gevallen kunnen we kosteloos annuleren tot 48 uur van te voren, soms huren we ook in bij collega's om aan de vraag te voldoen dan kijken in gezamenlijk overleg naar een passende oplossing.


Zijn er voorwerpen die niet zijn toegestaan op het springkussen? Schrijven met een (bal-)pen op het gehuurde goederen; Gebruik van confetti of serpentines op de gehuurde goederen; Eventuele robotmaaiers zijn uitgeschakeld en niet bij de gehuurde goederen in de buurt kunnen komen; Geen schoenen en scherpe voorwerpen op het springkussen; Geen stickers, tape of aanplakbiljetten op de gehuurde items plakken; Geen eten en drinken op de gehuurde items gebruiken.


Wat gebeurt er als het gehuurde item beschadigd raakt tijdens mijn evenement? Een beschadiging is nooit leuk. Wij vragen u ons zo spoedig mogelijk in kennis te stellen van de schade met foto’s. Wij kunnen dan gezamenlijk kijken naar een passende oplossing.


Hoeveel ruimte heb ik nodig? Minimaal 1 meter extra rondom het gehuurde springkussen of attractie, dus bij 4x5 meter heeft u 5x6 meter nodig.


Moet ik zelf stroom regelen? Ja u zorgt voor een 230v aansluiting vrij van andere apparatuur. Wij leveren standaard 1 verlengkabel van 10 meter mee. Extra lengte nodig? Laat het ons weten.


Bouwen jullie ook op? Onze prijzen zijn inclusief bezorgen, ophalen, onderzeil ter bescherming, verlengkabel 10 meter, valmatten bij de uitgang en verankeringsmateriaal in de vorm van stevige tentharingen en een grote hamer. Tegen een kleine meerprijs kunnen we de gehuurde items voor u opzetten en opruimen, informeer vrijblijvend naar de prijs hiervan.


Wat doe ik als er iets niet in orde is? Wij besteden veel tijd in het onderhoud van onze items, uiteraard zijn wij ook mensen dat er iets vergeten kan worden. Neem in dit geval direct contact op via telefoon 06-52111249 of 06-51598476 dit kan bellen of appen, op deze manier kunnen we kijken wat we eraan kunnen doen. Na afloop kunnen we er niets meer aan veranderen en we voorkomen graag de welles nietes discussie.


Kan ik bij jullie afhalen? Nee het is bij ons niet mogelijk om gehuurde items aftehalen. Wij hebben op verschillende locaties onze materialen opgeslagen, dit is de reden dat wij ervoor gekozen hebben onze producten te bezorgen en op te halen.


Kan ik achteraf betalen? Onze verhuurde items dienen 14 dagen vooraf te worden betaald, in overleg is het mogelijk om contant te betalen bij afleveren of d.m.v. een betaalverzoek/tikkie.

E-mailen
Bellen